דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ראש אגף הצעירים בתנועה: "מגנים את הקריאות לסירוב פקודה ולפיטורי הרמטכ"ל"

אסיף איזק הגיב לדברי רבנים בכירים בציונות הדתית, שאמרו כי אין להתגייס לכל יחידה בה יש שירות של נשים וגברים ביחד, וכי יש לפטר את הרמטכ"ל רא"ל אייזנקוט "המוביל אג'נדה פמיניסטית מטורפת"
ראש אגף הצעירים בתנועה: "מגנים את הקריאות לסירוב פקודה ולפיטורי הרמטכ"ל"
צילום: נעה סיטי-אליהו / במחנה

 

"התנועה הקיבוצית מגנה את הדברים המקוממים שפורסמו הבוקר נגד גיוס נשים לצה"ל ואת קריאתו של הרב שמואל אליהו לסירוב פקודה ולהדחת הרמטכ"ל גדי אייזנקוט", כך אמר הבוקר (רביעי) אסיף איזק, ראש אגף הצעירים והמעורבות בחברה בתנועה הקיבוצית בתגובה לדברי הרב אליהו בגלי-צה"ל בו אמר בין היתר: "הצבא נכנס לאג'נדה פמיניסטית מטורפת. לא יודע מה נכנס לאיזנקוט בראש. שרי הממשלה וראש הממשלה צריכים להגיד לאיזנקוט תחזיר את המפתחות ולך הביתה. אחרי הדוח של הירידה במוטיבציה היית צריך לארוז. יותר מדי דברים עשית כדי להוריד את המוטיבציה במיוחד המלחמה בחיילים הדתיים. אני קורא לראש הממשלה להגיד לאיזנקוט לך הביתה".  הרב אליהו עלה לשידור כדי להגיב על הפרסום הבוקר בידיעות אחרונות, לפיו רב משפיע אחר בציונות הדתית, הרב שלמה אבינר, אמר אתמול " שאין להתגייס לצבא עד אשר יתאפשר לגברים לשרת ללא נשים".

איזק הוסיף: "התנועה הקיבוצית מתייצבת הבוקר מול גורמי השוליים הקיצוניים ונגד האמירות המסוכנות שהם מבטאים. אנו מחזקים את ידי הרמטכ"ל, את ידי הלוחמות והלוחמים ואת ידי צה"ל ומאמינים ופועלים כדי שיותר ויותר נשים יתגייסו לתפקידי פיקוד משמעותיים בצבא ההגנה לישראל."

תגובות

רציתם לגייס דתיים,תלמדו לכבד את דרישותיהם מבלי לפגוע בדרך חייהם.
לא סחבק ש'ך
סירוב פקודה לשירות משותף
אמנון אוסובלנסקי
אם ב;1948 היו מתקבלות דרישות גאוני הדור לשירות נפרד היה הפל'מח מצליח להגן על הדרך לירושלים ולשמר את צפת -עירו של המסית הראשי - בידי היהודים
אסיף איזק , הוא כלומניק קיבוצני אופייני. מדבר כאמפרור מחשבות
יסכה גולן
בקיבוץ הדתי הרוב הם דתיים , אבל מוכרחים לשתוק מול כל מיני כלומניקים שקוראים לעצמם נאמני תורה ועבודה. כשכל מה שמעניין אותם זה להראות לחילונים שגם הם שונאים דתיים.

הוספת תגובה חדשה