דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מעופפים ביחד - קבוצת הכדורעף המעורבבת

בשקט בשקט ומבלי לתת לאף אחד להפריע בדרך, נבנתה בצפון הארץ קבוצת כדורעף לנערים, הכוללת בתוכה מוסלמים, נוצרים, דרוזים ויהודים, כל זאת, בשיתוף מועצה אזורית עמק יזרעאל ועיריית שפרעם
קבוצת הכדורעף
סגל קבוצת הכדורעף של מועצה אזורית עמק יזרעאל ושפרעם

 

תחילת הפרויקט בשנת 2010 מתוך היכרות בין עמיר מרסיאנו מקיבוץ הרדוף ומוחמד סובח משפרעם. ביום יום, בין היישובים הסמוכים קיימת שכנות ודו-קיום והשניים, מורים, מחנכים ומאמני כדורעף מושבעים, הגשימו יחד עם אורי סלע, מאמן הפועל לקידום הכדורעף בעמק יזרעאל, חלום משותף והפכו את האהבה למשחק לדו-קיום על המגרש שכל כך טבעי להם. 

לא דיבורים, אלא מעשים שהפכו פרוייקט למעשי וכל כך טבעי למציאות שניתן לייצר. בקבוצה משחקים נערים שנחשפו והתאהבו בכדורעף ושיתוף הפעולה טבעי ואינו זר להם. את משימת האימון משלים אנדריי קוזולובסקי, שחקן עבר שבעבודה קשה בונה את יסודות הקבוצה. מנהל מחלקת הספורט בעיריית שפרעם, שפרעם קארם: "אני מאמין גדול בשיתופי פעולה בכל המישורים ובמיוחד בין שכנים. מה עוד כאשר השכנים ערבים ויהודים בקבוצת כדורעף מעורבת היא חלום שהתגשם. הקבוצה מתאמנת ביחד ובמגרש הם שחקנים של קבוצה אחת ומשחקים למען מטרה אחת: טובת הקבוצה. האמת שיש המון קבוצות שיש בהן שחקנים יהודים וערבים, אבל הייחודיות שלנו היא בכך שהקבוצה שייכת לכולם ובנויה על שכנות טובה".

ארז ביטמן מנהל מחלקת הספורט במועצה האיזורית עמק יזרעאל: "אנו מברכים על שיתופי הפעולה הנהדרים בין שחקנים משפרעם לשחקני עמק יזרעאל. המועצה האזורית חרטה על דגלה שיתופי פעולה עם מועצות שכנות ואנו במחלקת הספורט מקימים שיתופי פעולה עם שפרעם, זרזיר ועילוט במגוון תחומי ספורט שונים. אני מקווה שהקבוצה הזו תהיה תחילתה של שותפות שתוביל גם להקמת קבוצות מעורבות נוספת".

סגל הקבוצה כולל את רועי שפילמן, יותם שפע, קרם חטיב, אייהם עואד, נמרוד לוגסי, אנס אבו פול, יונתן שעשוע, מג'ד עואד, מוחמד נעמה.

הוספת תגובה חדשה