דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מד"א הקים צוות 'זאביק' - לזכרו של זאביק עציון ז"ל

18 חובשי רפואת חירום, מתוכם 12 רבש"צים תושבי המועצה אזורית אשכול הצטרפו למד"א והפכו ליחידת "זאביק" לזכרו של מתנדב מד"א זאב (זאביק) עציון ז"ל, רבש"צ נירים שנהרג מבצע "צוק איתן" * מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מדובר באנשים מיוחדים במינם שפועלים מתוך אהבה ורצון לתת מעצמם. אני מתרגש להקדיש את הפעילות החשובה הזו לזכרו של זאב עציון ז"ל שהתנדב במד"א שנים רבות"

צוות 'זאביק' במועצה האזורית אשכול - צילום דוברות מדא 20.6.17
צוות זאביק ביחד עם אלמנתו של זאביק, נאווה ואביו משה

בטקס שהתקיים בקיבוץ מגן בנוכחות משפחתו של זאב (זאביק) עציון ז"ל קיבלו 18 החובשים שהצטרפו למד"א אפודי זיהוי וערכות כונן תגובה מידית משופרות איתן יוכלו להעניק טיפול רפואי ראשוני לקריאות חירום אליהן יוזנקו תוך שימוש באפליקציית הכוננים של מד"א. בנוסף, קיבלו 12 הרבש"צים שמתוקף תפקידם מסיירים ומפטרלים בישובים מכשירי החייאה (דפיברילטור) ובכך ישדרגו עוד יותר את המענה הרפואי האיכותי של מד"א בגזרה.

 

12 הרבש"צים, תושבי המועצה אזורית אשכול, כולם חובשי רפואת חירום שהצטרפו למגן דוד אדום ככונני תגובה מידית החליטו להקדיש את שם היחידה למתנדב מד"א זאב (זאביק) עציון ז"ל, רבש"צ הקיבוץ נירים שנהרג ביומו האחרון של מבצע "צוק איתן".

אחראי תגובה מידית במרחב נגב של מד"א, אדיר ביתן: "חיזקנו באופן משמעותי את כל המערך התגובה המיידית באזור ע"י צירופם של אנשים מופלאים. תרומתם של הרבש"צים משמעותית במיוחד, הם נמצאים בתפקיד בטחוני 24/7 ויוכלו לסייע בזמן אמת באירועים שמצריכים טיפול בנפגעים."

מנהל מרחב נגב במד"א, איציק אלפסי: "אני שמח על הצטרפותם של החובשים החדשים למד"א. זו סגירת מעגל לקרוא ליחידה על שמו של זאביק ז"ל, הוא היה מתנדב מצוין שנתן מענה לכל אירוע באזור ולעולם לא נשכח אותו".

 

אשתו של זאב (זאביק) ז"ל, נאוה עציון: "מאוד מתבקש היה לקרוא ליחידת הכוננים החדשה במועצה האזורית אשכול על שמו של זאביק, הוא שנים רבות התנדב במד"א ואך טבעי החיבור לתחום הביטחוני שעסק בו באזורנו המורכב. היה לי קשה מאוד לא לראות אותו כמשתתף מן המניין, אבל אני בטוחה שהוא חוגג את זה מלמעלה. אנחנו מוקירים מאוד את המחווה הזו ומודים על כך שמייחדים לו את הדברים שהיו קשורים מאוד בנפשו, זה ממשיך את דרכו" .

מנכ"ל מד"א, אלי בין: " אני מתרגש להקדיש את הפעילות החשובה הזו לזכרו של זאב עציון ז"ל שהתנדב במד"א שנים רבות, שמח מאוד על ההיענות ומודה על שיתוף הפעולה המשמעותי. אני מעריך את העשייה וההירתמות, מדובר באנשים מיוחדים במינם שפועלים מתוך אהבה ורצון לתת מעצמם".

הוספת תגובה חדשה