דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

המועצה האזורית מנשה היא זוכת פרס החינוך הארצי 

שר החינוך, נפתלי בנט התקשר אתמול לראש המועצה האזורית, אילן שדה והודיע לו על הזכיה. הפרס יוענק למועצה על השקעתה והישגיה בחינוך- תוך שימת דגש על חינוך ערכי ורב תרבותי, במסגרתו לומדים ונפגשים כל ילדי המועצה: יהודים, ערבים חילונים ודתיים היוצרים חיים משותפים המהווים דוגמה לאופן בו ניתן לחיות בשיתוף ובאחווה במדינת ישראל
המועצה האזורית מנשה היא זוכת פרס החינוך הארצי 

שר החינוך, נפתלי בנט, התקשר אתמול לראש המועצה האזורית מנשה, אילן שדה ובישר לו כי החליט להעניק למועצה את פרס החינוך הארצי.  
הפרס מוענק לשבע רשויות מקומיות בלבד בישראל, מתוכם למועצה אזורית אחת בלבד- מנשה. פרס החינוך הארצי מוענק למועצה על השקעתה והישגיה בחינוך- תוך שימת דגש על חינוך ערכי ורב תרבותי, במסגרתו לומדים ונפגשים כל ילדי המועצה: יהודים, ערבים, חילונים ודתיים היוצרים חיים משותפים המהווים דוגמה לאופן בו ניתן לחיות בשיתוף ובאחווה במדינת ישראל. 
בשיחה עם שדה הדגיש בנט את החינוך הערכי, את ההישגים הפדגוגיים של  בתי הספר במועצה ואת אחוזי הגיוס הגבוהים לצה"ל. ראש המועצה אילן שדה אמר לאחר הבשורה המרגשת: "אני נרגש וגאה על הזכייה ומודה לכל אנשי החינוך במועצה, לעובדי המועצה ומעל לכל לתושבים ולתלמידים הנהדרים שלנו שמוכיחים פעם אחר פעם שהמועצה האזורית מנשה הוא מקום מיוחד במינו".

הוספת תגובה חדשה