דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מרתון המופעים השנתי של מטה התרבות בתנועה הקיבוצית

מרתון מופעים
מתוך מרתון התרבות בשנים הקודמות

9:00- הרשמה וכיבוד קל
9:30- תחילת התוכנית בדיוק!
15:45 - סיום משוער

תוכנית המרתון: 

יאיר ניצני- "מרים גבה" המופע

ניצני המוכר לנו מטורו הפופולרי ב"ישראל היום", מחברותו בלהקת "תיסלם", מ״תוכנית הבוקר״ בגלי צה"ל, ״אחורי החדשות״ בערוץ עשר, ״כוכב נולד״ ועוד, מגיע למפגש משעשע ומעורר השראה בו יספר איך הגיע מתלמיד עם הפרעות קשב למרכז הפריימטיים הטלויזיוני ולניהול חברת תקליטים. על איך כתב את ״פרצופה של המדינה״, ״חצבים פורחים״ ולהיטים נוספים ומאיין באו המילים להימנונים ״שירו של שפשפ״ ״האשם תמיד״ ו״שיר המנגל״. ישתף  סיטואציות מחיי המשפחה, השכונה וההוויה הארץ ישראלית שקל לכולנו להזדהות איתן. ניצני בדרכו המצחיקה מספק הזדמנות לשומעים להיחשף לזווית הראיה שלו את החיים. הציניות לצד האופטימיות האין סופית, ההליכה קדימה אל מול הגעגועים לפעם.

עומר נצר
עומר נצרהמופע של עומר - סוחף ואנרגטי שנע בין הרוק לפולק וזורם לכיוון בלוזי. הקשר בין הנגנים הדוק למופת ויושב כחטיבת קצב מגובשת המהפנטת את הקהל. שילובים של סולו גיטרה שעובר לסולו תופים מקפיצים את הקהל, ושירתו של נצר שבאה מהבטן - לא משאירה את הקהל אדיש. עומר מגיש את המיטב משני האלבומים באווירה חמימה. שירה, גיטרה: עומר נצר |  תופים: אושרי קרפל | בס: דני אלומזלינו.

"תמונת אישה" - מופע מחווה לשיריה ויצירתה של תרצה אתר
ערב מוזיקלי נשי, מקורי ומגוון, המפיח חיים מחודשים בשיריה של המשוררת, הפזמונאית, הסופרת והמתרגמת תרצה אתר- אשר הביעה קול אישי ונשי שממשיך גם היום להדהד ולהוות השראה ליוצרים רבים. במלאת 40 למותה של תרצה אתר - ארבע מוזיקאיות מגישות ערב מוזיקלי נשי, מקורי ומגוון, המפיח חיים מחודשים בשיריה המולחנים. שירה, קלידים, חליל צד: רות דנון | שירה, פסנתר: מירב הלינגר | כלי הקשה: רוני וגנר | גיטרה ושירה: שר ניב

נוסטלגיה עם דקלון דקלון
הקריירה של דקלון מתפרשת על פני כשבעה עשורים והוא נחשב מחלוצי המוזיקה הים־תיכונית בישראל ומהווה אחד מעמודי התווך של תרבות שירה שלמה ושל הז'אנר הפולקלוריסטי/אתני. דקלון הוציא למעלה מ-40  אלבומים ושיתף פעולה עם אמנים ויוצרים רבים מגווני הקשת המוסיקלית, ביניהם: אהובה עוזרי, אורנה ומשה דץ, אהוד בנאי, להקת הדג נחש ורבים אחרים. בנוסף דקלון אחראי למאות להיטים שהפכו לקלאסיקות ישראליות, בין להיטיו המוכרים: "שבחי ירושלים", "חנהל'ה התבלבלה", "גדליה", "אהובת לבבי", "חסידה צחורה", "כותל המזרח" "נעמה", "ערב של שושנים" ועוד... המופע מרגש וסוחף ובשיתוף הקהל. קלידים: בצלאל גלעדי | גיטרה חשמלית: דורון שחר

"אני רוצה ג'יפ אדום" 
קומיקאית חריפה ומנוסה מציגה מופע שנון עם הומור חד במיוחד, שנוגע בכולנו: ההבנה שהחיים זה לא בדיוק מה שחשבנו, הזוגיות וההורות היא לא מה שדמיינו, החלום על האביר וסוסו הלבן מתפוגג כאשר האביר יורד מן הסוס, האביר כבר לא כל כך גבוה והסוס מסתבר אף פעם לא היה ממש לבן...  והאפשרות היחידה לצלוח את ה"חוויה" ואף להגשים את חלומותינו היא לצחוק על הכל ובגדול!!! המימיקה של טלי, ההומור המכבד והאינטלגנטי, הניסיון והטקסט השנון לא משאירים אף אחד אדיש על הכיסא!!

HaBitels - הביטלס הביטלס
אנחנו הביטלס! לא מליברפול, אלא מקיבוצי עמק חפר. בין שלושתנו מצטברות להן כמאה שנות האזנה, נגינה, שירה ומחקר של להקת הביטלס האגדית. עכשיו, בשלים מתמיד- לצאת בהופעה אקוסטית, רוויה בקולות ואנרגיה סוחפת. קונטרבס, בס ושירה: אמיתי וילק | אקורדיון, קאזו, דולצימר ושירה: מתן אשכנזי | גיטרה אקוסטית ושירה: אסף הדר. המופע דינמי ותלוי במעורבות הקהל (יכול להגיע לשלוש שעות) מתאים לכל גיל, לכל אירוע (פאבים, קיבוצים, קבלות פנים ואפילו בסלון ביתכם). *אנחנו שרים ביטלס, אבל לא רק (!!!!) 

לה גאזטה

"לה גאזטה"
סיפורן של שלוש נשים, משלושה מעמדות שונים בחברה, נפגשות במקרה על ספסל בפארק וקוראות עיתון. לפתע הוא מתעופף ברוח, ותוך כדי סופת טורנדו, הן נסחפות אתו לעולם של פנטזיה בו הן מוצאות את עצמן באינסוף הרפתקאות. הן מגלות את עצמן מחדש, מחליפות תפקידים, מתאהבות ובעיקר רעבות. הצגת ליצנות מקורית, מצחיקה, אנושית וסוחפת, על נשים, יחסים, חלומות ונייר עיתון. קברט ליצני המשלב דמיון, קצב, ריקודים, עצב וצחוק. שחקניות: אילת שדמון, טליה ספרא, יולנה צימרמן. 

על אהבה ומה שבדרך - רוני וחגי רוסנק
הילכו דתי וחילוניה יחד? האם קיימת אהבה ממבט ראשון? בדרכם הייחודית מספרים רוני וחגי, את סיפורם האישי, המיוחד והמרתק. זוג צעירים שנסעו כל אחד לבד להודו. חגי, בחור מהמגזר הדתי לאומי, רוני, תל אביבית חילונית - הם נפגשים על החוף בגואה ל - 3 ימים בלבד... מופע מרגש על אהבה ואמונה, רגעים רוחניים עוצמתיים, המוגש בקלילות, אפיזודות משעשעות עם הרבה הומור ומשלב סיפור מרתק לצד קטעי מוזיקת רוק מקורית בליווי נגנים - עם שירים קסומים שנכתבו על המסעות שהם חוו בדרך. 

חצאית כאן קודקודחצאית כאן קודקוד
על רקע המאבק המתמשך על מקומה וכבודה של האישה במדים בתוך המערך הצה"לי, נולדה הסאטירה המוזיקאלית "חצאית כאן קודקוד". קברט שנון, מתוק - מריר, שעלה בבכורה בפסטיבל האישה בחולון 2017. המופע, שיוצא מתוך שירי הלהקות הצבאיות ומיני פזמוני גיבוש להעלאת המורל, עובר דרך מסננת אישית של שלוש יוצרות צעירות, שמציפות שאלות על מערך הכוחות בין גברים לנשים, על מקומן בשרות הצבא הליברלי במזרח התיכון ועל כוחן של המילים והמנגינות ליצור מציאות. יוצרות ומגישות: חן לוגסי, קרן שפט, עדי דרורי.

 

להקת B Side  - תולדות הרוק בישראל
מסע מוסיקלי המתאר את התפתחות הרוק בארץ מתחילת שנות ה 60 ועד לימינו. האמנים שהיו חלוצים והשפיעו ביותר על הרוק ותרבות המוסיקה בישראל: אריק איינשטיין, שמוליק קראוס, שלום חנוך, כוורת, תמוז, אריאל זילבר, דני סנדרסון, יצחק קלפטר, תיסלם, בנזין, משינה, איפה הילד, ברי סחרוף, אביב גפן ועוד. המופע ברמה גבוהה, עם ביצועים נאמנים למקור ואוטנטיים וסאונד מעודכן - מחבר את הדור הצעיר לדור שגדל על מוסיקת הרוק בארץ. חברי הלהקה בוגרי רימון ועיסוקם העיקרי - מוסיקה. שירה וגיטרות: ארז זינגר | גיטרות וקולות: רועי לזר | בס, קלידים וקולות: גיל אימר | תופים: אבינועם קוניאבסקי.

"עושים צחוק" - 70 שנות הומור ישראלי
מיטב המערכונים והשירים שעיצבו את התרבות שלנו מאז ימי הרדיו ועד ימי הפייסבוק, בביצוע מרענן שיגרום לכם להיזכר ולחייך ב 70 השנים שחלפו! משירי: התרנגולים, הלהקות והצבאיות, כוורת, שושנה דמארי, הגשש החיוור ומיטב המערכונים של: שייקה אופיר , יוסי בנאי, רבקה מיכאלי, זהו זה, החמישיה הקאמרית ועוד. עריכה ובימוי: צביה הוברמן | ניהול מוסיקלי: אמיר לקנר | שחקנים: רני אלון, שירן הוברמן, אתי וקנין - סובר, שוהם שיינר.

מרב סמן טוב והרכב המופע האקוסטי
סמן טוב, שכתבה שלל להיטי רדיו לעצמה ולאחרים ומלווה בקולה בשנים האחרונות את יהודה פוליקר בהופעותיו - במופע להקה אקוסטית מרגש, כן וסוחף. מרב מבצעת את להיטיה המוכרים: 'אם תבוא', ואיסתנא', והסינגלים "אל תגידי לא", "גבר" ו"ככה אני" ובנוסף שירים שהיא כתבה לאחרים 'מלך', 'יריות באוויר', ו- 'סימנים על החול' - שביצעה מירי מסיקה, מעט קאברים ובעיקר שירים מעולים וממכרים מהאלבומים שיצאו עד כה ומהאלבום שבדרך. "מופלאה במלודיותה, עירוב של רגש חם וזעקה נואשת.... מציב את סמן טוב כאחת היוצרות - זמרות היחודיות במוסיקה המקומית בעידן זה" (יוסמיסיק- יוסי חרונסקי).  גיטרות: גיא אנטו | בס שירה: יובל טלמור | כלי הקשה ושירה: יניב קרמר.

אגדות  דשא - ילדות ישראלית
מתוך סדרת מופעי מחווה לזמר העברי ולפסקול חיינו, בסימן חגיגות70  שנה למדינה. קטעים מתוך הפרק: ילדות ישראלית - שירי הילדים שגדלנו עליהם, לילדים גדולים וקטנים. בין השירים: איך שיר נולד, ילד פלא, פזמון ליקנטון, הבובה זהבה, תנו לגדול בשקט, גל, עודני ילד, הילד הכי קטן בכיתה, מה עושות האיילות, טולי, פרח נתתי לנורית, ידידי טינטן ועוד. שירה והנחייה: איגי וקסמן  | שירה וגיטרה: ליאור סקר  | שירה ופרקשן: רוני וגנר  | שירה וקלידים: אסף לביא.

 

  • כרטיס כניסה למרתון 155 ₪ ליחיד! (לחברים בתנועה הקיבוצית 140 ₪ ליחיד)
  • הכניסה כוללת קפה ומאפה בבוקר ומזנון קל בצהריים
  • ספח הרשמה ופרוט - בקובץ נפרד

 

להתראות במרתון!
לפרטים נוספים: ריקי רז- מנהלת המטה התרבות הקיבוצית,  רינה בן סימון - מטה התרבות הקיבוצית       
ריקי- 050-5493319 / רינה- 052-5013767

 

*סדר המופעים אקראי / הזכות לשינויים שמורה                                      

מועדי האירוע
מועד תחילת האירוע
מועד סיום האירוע