דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ראשי רשויות בעוטף עזה לשר הביטחון: "אתה אומר שלא תאפשרו טפטוף רקטות - אבל הטפטוף נמשך"

שר הבטחון סייר באזור המתחמם, נפגש עם ראשי המועצות ואמר: "אנחנו לא נסבול שום טפטוף. בשנה וחצי האחרונות צה"ל פעל בעוצמה, בנחישות ובתדירות גם בדרום וגם בצפון כמו שלא היה אף פעם"
שר הבטחון בעוטף: באתי לכאן כדי להתחזק. מעריץ את התושבים באזור
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

 

שר הבטחון, אביגדור ליברמן, סייר השבוע בעוטף עזה ונפגש עם ראשי הרשויות באזור. השר ליברמן אמר לנוכחים: "אני רוצה להביע הערכה והערצה לתושבי עוטף עזה, לראשי ישובים, לראשי העיר שדרות, אשקלון. כששואלים אותי 'למה באת', אני אומר שקודם כל באתי להתחזק. אני שמעתי את כולם ואני פשוט חייב להגיד - אני נדהם מהאופטימיות, ממצב הרוח. אי אפשר שלא לחייך אחרי שאתה נפגש פה עם התושבים, ואתה מבין עד כמה כושר העמידה, עד כמה ההבנה, הגיבוי שהם נותנים למערכת ביטחון ומבינים את מכלול השיקולים. אנחנו יודעים מה לעשות, איך לעשות ובעיקר מתי לעשות. אנחנו לא נסבול שום טפטוף. בשנה וחצי האחרונות צה"ל פעל בעוצמה, בנחישות ובתדירות גם בדרום וגם בצפון כמו שלא היה אף פעם. אני חושב שגם הפעילות שלנו בנושא המנהרות, גם הפעילות שלנו בטרור, המכות שספג חמאס זה מסר ברור וחשוב לכולם, ולכן אני שמחתי לראות פה אנשים רגועים. אנשים דיברו איתי כמה שזה לא מפתיע בעיקר על מכסות המים, על מס רכוש ועל החקלאים שעובדים עד המילימטר האחרון של הגדר, דיברו על המכינה הקדם צבאית וזה נראה פשוט עולם אחר. ראיתי הרבה פאניקה הרבה היסטריה בעיקר בכנסת, בעיקר באופוזיציה הרבה פאניקה והיסטריה בתקשורת ראיתי פה רוגע, ביטחון, הבנה וגיבוי וזה מה שחשוב.

אחד הנוכחים אמר לשר: "אתה אומר שלא תאפשר מציאות של טפטוף אבל בפועל הטפטוף נמשך". 

ליברמן ענה: "הטפטוף לא נמשך. כמו ששמת לב עברנו יממה פשוט רגועה לחלוטין והיה לנו ברור עם ההכרזה של נשיא ארה"ב שיהיה לזה מחיר. אני חוזר ואומר אנו מוכנים לשלם את כל המחיר. מדינת ישראל ערוכה ומוכנה כמו שלא הייתה ערוכה אי פעם ומה שראינו גם ביומיים האחרונים, גם חמאס הפנים את זה ומבין ולכן ראינו עשרות פעילים סלפים שנעצרו על ידי חמאס, ולהערכתי אחרי חקירות שהם עוברים במעצר של חמאס, אף אחד שם לא חוזר לסורו לא חוזר בכלל".

הוספת תגובה חדשה