דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מזכ"ל התנועה: "אירועי השבוע האחרון מדגישים שוב כי הקיבוצים מסמנים את גבולות המדינה"

מזכ"ל התנועה פתח את ישיבת המזכירות בברכות החלמה לחיילי צה"ל שנפצעו בשבת האחרונה בתקרית סמוך לגדר הגבול עם רצועת עזה, ובהם בן קיבוץ ממרכז הארץ. בנוסף חיזק מאיר בשם התנועה ומזכירות התנועה את ידי המשפחה והקיבוץ בו נפלה אמש רקטה.
מזכ"ל התנועה: "אירועי השבוע האחרון מדגישים שוב כי הקיבוצים מסמנים את גבולות המדינה"

"מזכירות התנועה שולחת ברכת החלמה מהירה לארבעת הפצועים באירוע שהתרחש בשבת האחרונה "על הגדר" בקרבת רצועת עזה, ובפרט לבן הקיבוץ שנפצע קשה בתקרית, למשפחתו ולביתו הקיבוצי. כמו כן שולחת המזכירות ברכת חיזוק לתושבי עוטף עזה בכלל וכן לתושבי הקיבוצים בקרבתם אירעה התקרית.

התנועה מחזקת את ידי המשפחה שביתה נפגע מן הרקטה ומאחלת לקיבוץ שבתוכו היתה הנפילה כי ימצא את תעצומות הנפש לחזרה מהירה לשיגרה.

שוב הודגמה העובדה הידועה כי הקיבוצים הם שמסמנים את גבולות המדינה ולכן, כל אירוע בטחוני לאורך הגבולות נקשר , כמעט תמיד לחבריו ותושביו של קיבוץ כזה או אחר" . כך פתח הבוקר (ראשון), מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, את ישיבת מזכירות התנועה. 

מאיר התייחס בדבריו גם לאירועי סוף השבוע הקודם לתקרית ברצועה: "בשבוע האחרון התרחשה שורת אירועים בגבולותינו, הנוגעת באופן ישיר בחמישה מקיבוצינו. מזכירות התנועה מבקשת לחזק את ידי תושבי כפר רופין שבשדותיו נפל הכטב"מ האירני ואת ידי חברי ותושבי קיבוץ הרדוף שבקרבתו נפל מטוס הקרב הישראלי".

הוספת תגובה חדשה