דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ידיעות אחרונות: תוכנית ריאליטי חדשה של הבי־בי־סי תתעד מתנדבים יהודים ־בריטיים בקיבוץ בישראל

אחרי אינספור תכניות ריאליטי כמעט בכל תחום, שהשתלטו בשנים האחרונות על מסכי הטלוויזיה, הגיע גם זמנם של המתנדבים בקיבוץ לקבל קצת אור זרקורים: בתנועה הקיבוצית שוקדים בימים אלה על איתור הקיבוץ המתאים, שיעמיד לרשות מתמודדים בתוכנית ראליטי חדשה של הבי־בי־סי עשרות חדרים לטובת התחרות.
אתר הצילום יהיה באזור עמק יזרעאל או מגידו – וההפקה תצא לדרך בדצמבר.
מתנדבי קיבוץ עין השופט חוגגים בפורים
מתנדבי קיבוץ עין השופט חוגגים בפורים

 

"לפני כחצי שנה קיבלתי פניה מהבי־בי־סי באנגליה. הם ביקשו שנסייע להם באיתור קיבוץ שבו הם יוכלו לצלם תכנית ריאליטי לכבוד 70 שנה למדינת ישראל", תיארה איה שגיא, מנהלת מדור מתנדבים מחו"ל בתנועה הקיבוצית. הבכירים ברשת הבריטית הסבירו לאנשי הקיבוצים כי הם פתחו גם באיתור של 10 יהודים בריטים, בני כל הגילאים והעמדות, שישקפו את המגוון של יהודי בריטניה – וישתתפו בתוכנית.

לאחרונה הגיעה נציגה מרשת בי־בי־סי לישראל, הסבירה את צרכי תכנית הריאליטי וקיימה סיורים עם אנשי הקיבוצים בכדי לאתר לוקיישן מתאים לתכנית היוקרתית. "הרשת זקוקה לקיבוץ שיכול להעמיד לפחות 10 חדרים לטובת המתנדבים, ועוד חדרים לטובת צוותי ההפקה והצילום שילוו את המתמודדים", הדגישו בתנועה הקיבוצית. לאחר הסיורים הוחלט שהתכנית תצולם ככל הנראה בקיבוץ באזור עמק יזרעאל או מגידו.

לקריאת כתבתו המלאה של ישראל מושקוביץ באתר "ידיעות אחרונות" לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה